[vc_row][vc_column][vc_column_text]

«انتشارات سراچه دل» با مجوز رسمی (شماره پروانه: 14730) از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاریخ 1397/08/20 و مجوز رسمی نشر الکترونیک (شماره پروانه: 8968) از تاریخ 1399/07/15 با مدیریت «دکتر محمود صفری» فعالیت خود را آغاز نموده و همواره می‌کوشد تا در ایجاد و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی سهم خود را ادا نماید و آثار ارزشمند نویسندگان، مترجمان، پژوهشگران و اساتید فرهیخته ایران عزیزمان را چاپ نموده و به مخاطبان در سراسر کشور ارائه دهد.

سخن «سراچه دل»

چشم­ انداز زندگی مشترک در قرن بیست و یکم بیش از پیش متـجلی می­گردد. احساسی که با نبض خلاق حیات و هستی، هم­خوان و هماهنگ است و در دم و بازدم زندگی ما منعکس می ­شود و به رنگی واقعی و ژرف، ما را به روابط متقابل و معنادار فرا می­خواند. احساس سرنوشت مشـترک به باور و ایمـانی مبـدل می­ شود که جـوینده حقیقت را به درون­مایه­ های اصیل و پایدار زندگی نشانی می­دهد تا از تماشاگر بودن محض به بازیگر فعال و مثبت تغییر نقش دهد. شاید تعبیر ساده ولی جدی این باشد که، بیایید کاری بکنیم. جویندگان علم و ادب و هنر هستند که می­توانند نقاب از چهره تار و شک­ آلود بردارند و کاروان بشری را به سوی زندگی معنادار و آزادی سوق دهند. انتشارات “سراچه دل” با این باور شکل گرفته است تا هم­ راه و هم­ قدم شود و می­ داند بدون دل، هم دلی وجود ندارد. ما باید دلتنگ ناگفته­ های کسانی باشیم که فرصت یا امکان ارائه مکنونات زندگی­ بخش خویش را نیافتند. ایمان ما می­ گوید که خاک گور نمی­ تواند تمام قدم، اقدام آدمی را به خاکستر مبدل سازد، اما نشر و سهیم نمودن دیگران در اندیشه­ های باارزش است که به ارتقاء کیفی و بهزیستی زندگی بشر مدد می­ رساند.

از دید «سراچه دل» کتاب، شادمانی و شعف درونی دل و احساس و منطق است که همچون دعای مستجاب شده، دستمان را می­ گیرد تا «برخیزیم و گامی پیش نهیم». خوشبختی ما این است که نه تنها به عنوان ناشر، بلکه به عنوان نخستین خوانندگان به قدرت جادویی کلمات و نقش آنان در قالب کردار و تأثیر پی ببریم. بادا که برای شما نیز چنین باشد!

دکتر محمود صفری

رزومه علمی-پژوهشی دکتر محمود صفری * دکترای مدیریت آموزشی از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران * مدرس دانشگاه فرهنگیان در مقطع «فوق لیسانس» و «لیسانس» * عضو شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان تهران * عضو هیئت علمی افتخاری گروه علوم سیاسی جامعه بین‌المللی توسعه ارتباطات بین دانشگاهی * عضو هیئت علمی آکادمی بین المللی تحقیقات گیاهی کشور گرجستان (جورجیا) * عضو باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه علوم و تحقیقات تهران * عضو انجمن پژوهشگران برتر کشور * مدیر مسئول انتشارات سراچه دل * سردبیر نشریه «پژوهش‌های نوین در روانشناسی و علوم تربیتی» * عضو هیات تحریریه چند نشریه علمی

*** مترجم کتاب:

الف) هوی و میسکل (1397) «مدیریت آموزشی» چاپ سوم، انتشارات سمت ب) تریسی گرت (1397) «مدیریت اثربخش کلاس درس» ج) هاروی، درولت و دی ور (1398) «رهبری و مدیریت در مسیر تعالی»، چاپ اول، انتشارات سراچه دل د) هوی (1396) «روش تحقیق کمی در علوم تربیتی»، انتشارات جهاد دانشگاهی امیرکبیر ر) هوی و هوی (1396) «رهبری آموزشی: نظارت و راهنمایی تعلیماتی»، انتشارات ارسباران س) هوی و کرت (در دست چاپ) «روش تحقیق کمی در علوم تربیتی»، انتشارات سراچه دل

*** تالیفات

a) English for Teacher-Students (2019)

b) English for the Students of Educational Administration (2018)

c) Easy Dictionary for Prospect Series (2017)

د) (در دست چاپ) «روش تحقیق در علوم تربیتی و رفتاری» انتشارات سراچه دل

***مقالات علمی-پژوهشی

  1. رابطه مثبت‌اندیشی آکادمیک معلمان زبان و پیشرفت تحصیلی، فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی، دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار
  2. شناسایی موانع کاربست یافته­‌های پژوهشی در آموزش‌وپرورش، فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی، دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار
  3. تحلیلی بر برنامه درسی پوچ در محتوای آموزشی، فصلنامه پژوهش در برنامه‌ریزی درسی خوراسگان
  4. شناسایی عوامل توسعه فرهنگ اعتماد معلمان به دانش­آموزان و والدین در مدارس، فصلنامه توسعه آموزشی جندی شاپور
  5. شناسایی عوامل توسعه فرهنگ کارامدی جمعی معلمان در مدارس، فصلنامه رهیافتی نو در مدیریت آموزشی
  6. چارچوبي جهت شناسايي افراد مستعد براي به­ گزيني سازماني، فصلنامه مدیریت فراگیر
  7. شناسایی عوامل موثر بر توسعه فرهنگ مثبت­‌اندیشی آموزشی معلمان از دیدگاه خبرگان
  8. شناسایی عوامل مؤثر در استقرار و پیاده‌سازی مدیریت دانش در آموزش‌وپرورش: پدیدارشناسی، فصلنامه بازیابی دانش و نظام‌های معنایی دانشگاه علامه طباطبایی تهران.
  9. نقش فرهنگ کارامدی جمعی معلمان در پیشرفت تحصیلی دانش­ آموزان، فصلنامه مدیریت و آموزش عالی
  10. بازتاب هوش هیجانی در تعهد سازمانی معلمان، فصلنامه مدیریت و آموزش عالی
  11. بازتاب هوش عاطفی در عملکرد شغلی معلمان منطقه 15 تهران، فصلنامه توسعه حرفه‌ای معلم، دانشگاه فرهنگیان
  12. شناسایی عوامل توسعه‌دهنده فرهنگ تاکید علمی در مدارس: مطالعه پدیدارشناسی، فصلنامه بازیابی دانش و نظام‌های معنایی دانشگاه علامه طباطبایی تهران.

  13. شناسایی مولفه‌های انگیزه‌بخش مناجات خمسه عشر بر انس دانش‌آموزان با خدا، فصلنامه مسائل کاربردی تعلیم‌وتربیت، وزارت آموزش‌وپرورش

a) Identifying of Faculty Trust in Tehran Schools (2018), International Journal of Environmental and Science Education

b) Academic Optimism and Student Achievement (Feb, 2016), Educational India Journal

c) Relationship between Academic Optimism Culture and Student Achievement in Junior High Schools in Tehran (2019), Educational India Journal

d) Presenting a Model of Developing Faculty Trust Culture (2019), Educational India Journal

*** بیش از 10 مقاله ارائه شده در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی

*** مدرس کارگاه آموزش تحلیل­‌های آماری پیشرفته با نرم‌افزار spss ،Smart-PLS ،NVivo و Lisrel *** سردبیر نشریه پژوهش‌های نوین در روان‌شناسی و علوم تربیتی، آکادمی علوم و تکنولوژی ایران ***عضو هیات تحریریه نشریه «راهبردهای نوین مدیریت آموزشی» *** عضو هیات تحریریه نشریه «مطالعات روان‌شناسی و علوم تربیتی» مرکز توسعه پژوهش‌های نوین ایران *** عضو هیات تحریریه نشریه «تحقیقات جدید در علوم انسانی» *** عضو هیات تحریریه نشریه «پژوهش در علوم انسانی و مطالعات اجتماعی» *** عضو کمیته داوری نشریه «پژوهش‌های جدید در مدیریت و حسابداری»

*** عضو کمیته علمی و داوری بیش از 16 کنگره ملی و بین‌المللی

*** استاد راهنما و مشاور پایان نامه های دانشگاه فرهنگیان *** داوری پایان‌نامه‌های دانشگاه فرهنگیان *** مسلط به تحلیل‌های کیفی و کمی *** معلم نمونه 1389

[/vc_column_text][vc_column_text] «انتشارات سراچه دل» با مجوز رسمی (شماره پروانه: 14730) از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیریت «دکتر محمود صفری» از تاریخ 1397/8/20  فعالیت خود را آغاز نموده و همواره می‌کوشد تا در ایجاد و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی سهم خود را ادا نماید و آثار ارزشمند نویسندگان، مترجمان، پژوهشگران و اساتید فرهیخته ایران عزیزمان را چاپ نموده و به مخاطبان در سراسر کشور ارائه دهد.

سخن «سراچه دل»

چشم­ انداز زندگی مشترک در قرن بیست و یکم بیش از پیش متـجلی می­گردد. احساسی که با نبض خلاق حیات و هستی، هم­خوان و هماهنگ است و در دم و بازدم زندگی ما منعکس می ­شود و به رنگی واقعی و ژرف، ما را به روابط متقابل و معنادار فرا می­خواند. احساس سرنوشت مشـترک به باور و ایمـانی مبـدل می­ شود که جـوینده حقیقت را به درون­مایه­ های اصیل و پایدار زندگی نشانی می­دهد تا از تماشاگر بودن محض به بازیگر فعال و مثبت تغییر نقش دهد. شاید تعبیر ساده ولی جدی این باشد که، بیایید کاری بکنیم. جویندگان علم و ادب و هنر هستند که می­توانند نقاب از چهره تار و شک­ آلود بردارند و کاروان بشری را به سوی زندگی معنادار و آزادی سوق دهند. انتشارات “سراچه دل” با این باور شکل گرفته است تا هم­ راه و هم­ قدم شود و می­ داند بدون دل، هم دلی وجود ندارد. ما باید دلتنگ ناگفته­ های کسانی باشیم که فرصت یا امکان ارائه مکنونات زندگی­ بخش خویش را نیافتند. ایمان ما می­ گوید که خاک گور نمی­ تواند تمام قدم، اقدام آدمی را به خاکستر مبدل سازد، اما نشر و سهیم نمودن دیگران در اندیشه­ های باارزش است که به ارتقاء کیفی و بهزیستی زندگی بشر مدد می­ رساند.

از دید «سراچه دل» کتاب، شادمانی و شعف درونی دل و احساس و منطق است که همچون دعای مستجاب شده، دستمان را می­ گیرد تا «برخیزیم و گامی پیش نهیم». خوشبختی ما این است که نه تنها به عنوان ناشر، بلکه به عنوان نخستین خوانندگان به قدرت جادویی کلمات و نقش آنان در قالب کردار و تأثیر پی ببریم. بادا که برای شما نیز چنین باشد!

دکتر محمود صفری

رزومه علمی-پژوهشی دکتر محمود صفری * دکترای مدیریت آموزشی از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران * مدرس دانشگاه فرهنگیان در مقطع «فوق لیسانس» و «لیسانس» * عضو شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان تهران * عضو هیئت علمی افتخاری گروه علوم سیاسی جامعه بین‌المللی توسعه ارتباطات بین دانشگاهی * عضو هیئت علمی آکادمی بین المللی تحقیقات گیاهی کشور گرجستان (جورجیا) * عضو باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه علوم و تحقیقات تهران * عضو انجمن پژوهشگران برتر کشور * مدیر مسئول انتشارات سراچه دل * سردبیر نشریه «پژوهش‌های نوین در روان‌شناسی و علوم تربیتی» * عضو هیات تحریریه چند نشریه علمی

*** مترجم کتاب:

الف) هوی و میسکل (1397) «مدیریت آموزشی» چاپ سوم، انتشارات سمت ب) تریسی گرت (1397) «مدیریت اثربخش کلاس درس» ج) هاروی، درولت و دی ور (1398) «رهبری و مدیریت در مسیر تعالی»، چاپ اول، انتشارات سراچه دل د) هوی (1396) «روش تحقیق کمی در علوم تربیتی»، انتشارات جهاد دانشگاهی امیرکبیر ر) هوی و هوی (1396) «رهبری آموزشی: نظارت و راهنمایی تعلیماتی»، انتشارات ارسباران س) هوی و کرت (در دست چاپ) «روش تحقیق کمی در علوم تربیتی»، انتشارات سراچه دل

*** تالیفات

a) English for Teacher-Students (2019)

b) English for the Students of Educational Administration (2018)

c) Easy Dictionary for Prospect Series (2017)

د) گوهر ناب تجربه، انتشارات سراچه دل، (1399). ر) بوستان تجربه، انتشارات سراچه دل، (1399). ز) «روش تحقیق در علوم تربیتی و رفتاری» انتشارات سراچه دل (در دست چاپ)

***مقالات علمی-پژوهشی

الف) رابطه مثبت‌اندیشی آکادمیک معلمان زبان و پیشرفت تحصیلی، فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی، دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار ب) شناسایی موانع کاربست یافته‌­های پژوهشی در آموزش‌وپرورش، فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی، دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار ج) تحلیلی بر برنامه درسی پوچ در محتوای آموزشی، فصلنامه پژوهش در برنامه‌ریزی درسی خوراسگان د) شناسایی عوامل توسعه فرهنگ اعتماد معلمان به دانش­‌آموزان و والدین در مدارس، فصلنامه توسعه آموزشی جندی شاپور ر) شناسایی عوامل توسعه فرهنگ کارامدی جمعی معلمان در مدارس، فصلنامه رهیافتی نو در مدیریت آموزشی س) چارچوبي جهت شناسايي افراد مستعد براي به­ گزيني سازماني، فصلنامه مدیریت فراگیر ص) شناسایی عوامل موثر بر توسعه فرهنگ مثبت­اندیشی آموزشی معلمان از دیدگاه خبرگان ط) شناسایی عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی و استقرار مدیریت دانش در آموزش‌وپرورش شهر تهران، فصلنامه مطالعات دانش‌شناسی دانشگاه علامه طباطبایی تهران ع) نقش فرهنگ کارامدی جمعی معلمان در پیشرفت تحصیلی دانش­ آموزان، فصلنامه مدیریت و آموزش عالی ق) بازتاب هوش هیجانی در تعهد سازمانی معلمان، فصلنامه مطالعات دانش‌شناسی دانشگاه علامه طباطبایی تهران ک) شناسایی عوامل توسعه‌دهنده فرهنگ تاکید علمی در مدارس: مطالعه پدیدارشناسی، فصلنامه مطالعات دانش‌شناسی دانشگاه علامه طباطبایی تهران ل) بازتاب هوش عاطفی در عملکرد شغلی معلمان، فصلنامه توسعه حرفه‌ای معلم، دانشگاه فرهنگیان

a) Identifying of Faculty Trust in Tehran Schools (2018), International Journal of Environmental and Science Education

b) Academic Optimism and Student Achievement (Feb, 2016), Educational India Journal

c) Relationship between Academic Optimism Culture and Student Achievement in Junior High Schools in Tehran (2019), Educational India Journal

d) Presenting a Model of Developing Faculty Trust Culture (2019), Educational India Journal

*** بیش از 10 مقاله ارائه شده در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی

*** مدرس کارگاه آموزش تحلیل­‌های آماری پیشرفته با نرم افزار spss ،Smart-PLS ،NVivo و Lisrel *** سردبیر نشریه پژوهش‌های نوین در روان‌شناسی و علوم تربیتی، آکادمی علوم و تکنولوژی ایران ***عضو هیات تحریریه نشریه «راهبردهای نوین مدیریت آموزشی» *** عضو هیات تحریریه نشریه «مطالعات روان‌شناسی و علوم تربیتی» مرکز توسعه پژوهش‌های نوین ایران *** عضو هیات تحریریه نشریه «تحقیقات جدید در علوم انسانی» *** عضو هیات تحریریه نشریه «پژوهش در علوم انسانی و مطالعات اجتماعی» *** عضو کمیته داوری نشریه «پژوهش‌های جدید در مدیریت و حسابداری» ***عضو کمیته داوری نشریه «رهبری و مدیریت آموزشی» ***عضو کمیته داوری نشریه «پویش در علوم انسانی»

*** عضو کمیته علمی و داوری بیش از 16 کنگره ملی و بین‌المللی

*** استاد راهنما و مشاور پایان‌نامه‌های دانشگاه فرهنگیان *** داوری پایان‌نامه‌های دانشگاه فرهنگیان *** مسلط به تحلیل‌های کیفی و کمی *** معلم نمونه 1389 [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text] [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text] [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text] [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text] [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text] [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]